MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Złudne zwycięstwo KO. Tak wskazuje najnowszy sondaż

Złudne zwycięstwo KO. Tak wskazuje najnowszy sondaż

Mieszkańcy przerażeni po trzęsieniu ziemi. Władze apelują o spokój

Mieszkańcy przerażeni po trzęsieniu ziemi. Władze apelują o spokój

Polecamy

Chcesz mieć gładkie stopy? Tego absolutnie NIE rób! Ostrzega ekspertka

Chcesz mieć gładkie stopy? Tego absolutnie NIE rób! Ostrzega ekspertka

Awaria Banku Millenium, PKO BP i BLIK – raporty spływają do sieci

PILNE
Awaria Banku Millenium, PKO BP i BLIK – raporty spływają do sieci

Najsmaczniejsza kanapka z pasztetem i warzywami. Sekretem jest chrupiąca bagietka

Najsmaczniejsza kanapka z pasztetem i warzywami. Sekretem jest chrupiąca bagietka